بسیاری از شرکت‌های اینترنتی و غیراینترنتی، بخش عمده‌ای از درآمدهای خود را مدیون تبلیغات هستند و به همین دلیل در عصر حاضر، تبلیغات به یک صنعت بزرگ و تعیین‌کننده در کشورهای توسعه‌یافته تبدیل شده است.به گزارش ایتنا، به عنوان مثال گوگل، سلطان بلامنازع اینترنت، بخش زیادی از درآمدهای کلان خود را از راه تبلیغات به دست می‌آورد.به همین دلیل غول جست‌وجو تمام تلاش خود را در راه بهبود تبلیغات و بازاریابی آن بسیج کرده است. البته گوگل در این راه با یک رقیب قدیمی و نسبتاً قدرتمند…






جهت ارتباط با مدير سايت از آيدي زير استفاده،
كنيد
?
خبرنامه
از مزاياي اين برنامه :
شما مي توانيد با ثبت ايميل خود در خبر نامه جديدترين اخبار و مطالب مربوط به سايت را در ايميل خود در يافت كنيد.



برترین مقاله های تابستان

         نه اصل مدیر جدید یاهو                       مقابله با سارقین زمان                   افزایش ترافیک سایت 1


                     

آخرين ارسال هاي انجمن

راهکار جالب گوگل برای نشان دادن اهمیت تبلیغات آنلاین



بسیاری از شرکت‌های اینترنتی و غیراینترنتی، بخش عمده‌ای از درآمدهای خود را مدیون تبلیغات هستند و به همین دلیل در عصر حاضر، تبلیغات به یک صنعت بزرگ و تعیین‌کننده در کشورهای توسعه‌یافته تبدیل شده است.


به گزارش ایتنا، به عنوان مثال گوگل، سلطان بلامنازع اینترنت، بخش زیادی از درآمدهای کلان خود را از راه تبلیغات به دست می‌آورد.

به همین دلیل غول جست‌وجو تمام تلاش خود را در راه بهبود تبلیغات و بازاریابی آن بسیج کرده است.

البته گوگل در این راه با یک رقیب قدیمی و نسبتاً قدرتمند روبروست: رسانه‌های سنتی از قبیل روزنامه‌ها، مجلات و تلویزیون.

 

ادامه خبر در ادامه مطلب

گوگل با هدف متقاعد کردن شرکت‌ها به این که تبلیغ در اینترنت بهتر و کارآمدتر است، دست به ابتکار جالبی زده است.

روز پنج شنبه گوگل آگهی جالبی در روزنامه کانادایی گلوب اند میل چاپ کرد.

متن آگهی این است: آیا شما می‌دانید چه کسی به اصلاح مو نیاز دارد؟ مردم به دنبال یک اصلاح‌کننده مو هستند.
در ادامه این تبلیغ عجیب آمده است: شاید به همین دلیل است که تبلیغات بر گوگل نتیجه بهتری به دنبال دارد.گوگل با دست زدن به این راهکار، قصد دارد نشان دهد تبلیغات در اینترنت مهم‌تر از تبلیغات در رسانه‌های سنتی است چرا که اگر این آگهی در اینترنت تبلیغ می‌شد، کاربر می‌توانست با کلیک بر آن، پاسخ مناسبی به سوال مطرح شده بیابد ولی واضح است که در نشریات، نمی‌توان بر آگهی کلیک کرد و لذا خواننده، سردرگم باقی می‌ماند.

شاید طی چند روز آینده، اخباری از میزان موفقیت این تبلیغ نامتعارف گوگل منتشر شود.

منبع خبر با افتخار : ایتنا




موضوع : اخبار , شرکت ها ,

برچسب ها : گوگل , افزایش رنک در گوگل , تبلیغات گوگل , چطوری در گوگل تبلیغ کنم , نمایندگی گوگل , راز موفقیت گوگل , تاریخچه گوگل , اخبار گوگل ,
Author : Nima Kaveh
Visit : 167 Time
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط نگین در تاريخ 1391/6/2 و 16:30 دقيقه ارسال شده است

سلام نیماجان
خوشحالم که اومدی به وبم
وبت واقعاحرف ندارهشکلکشکلکشکلکشکلک


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 18
کل نظرات : 12
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 61

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 43
بارديد ديروز : 11
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 60
بازديد ماه : 128
بازديد سال : 528
بازديد کلي : 21,549
اطلاعات کاربري

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
من را محبوب کنید

با کليک روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد