در بسیاری از سایت‌های سرگرمی‌و یا موسیقی دیده ایم که تبلیغات چندین محصول و یا چندین سایت ، در یک صفحه قرار دارد و برای خواندن مطلب اصلی ، باید ابتدا کلی تبلیغات مشاهده کنیم و به قولی از هفت خوان رستم بگذریم ! .اولین چیزی که به ذهنتان میاید این است که اینگونه ، کاربران محصولات بیشتری مشاهده میکنند و احتمالا آن‌ها را میخرند . اما کاربران فقط برای خرید آمده اند؟ اگر شما سایت سرگرمی‌یا موسیقی دارید ، باید هدف بازدید کننده از ورود به سایت تان را بدانید . مثلا کاربری ، کلمه دانلود موسیقی ربنا استاد شجریان…






جهت ارتباط با مدير سايت از آيدي زير استفاده،
كنيد
?
خبرنامه
از مزاياي اين برنامه :
شما مي توانيد با ثبت ايميل خود در خبر نامه جديدترين اخبار و مطالب مربوط به سايت را در ايميل خود در يافت كنيد.



برترین مقاله های تابستان

         نه اصل مدیر جدید یاهو                       مقابله با سارقین زمان                   افزایش ترافیک سایت 1


                     

آخرين ارسال هاي انجمن



در بسیاری از سایت‌های سرگرمی‌و یا موسیقی دیده ایم که تبلیغات چندین محصول و یا چندین سایت ، در یک صفحه قرار دارد و برای خواندن مطلب اصلی ، باید ابتدا کلی تبلیغات مشاهده کنیم و به قولی از هفت خوان رستم بگذریم ! .

اولین چیزی که به ذهنتان میاید این است که اینگونه ، کاربران محصولات بیشتری مشاهده میکنند و احتمالا آن‌ها را میخرند . اما کاربران فقط برای خرید آمده اند؟ اگر شما سایت سرگرمی‌یا موسیقی دارید ، باید هدف بازدید کننده از ورود به سایت تان را بدانید . مثلا کاربری ، کلمه دانلود موسیقی ربنا استاد شجریان را جست و جو کرده است و به سایت شما رسیده است . آیا او آمده تا از سایت شما محصولی خریداری کند و یا موسیقی دانلود کند؟ اگر قصد او دانلود این موسیقی است ، پس چرا باید این همه تبلیغات بی مورد ببیند؟ مگر او برای خرید آمده است ؟

با این اوصاف ، به این نتیجه میرسیم که باید برای بازدید کننده ارزش قائل شد و ابتدا آن چیزی را که دوست دارد و به خاطر آن به سایت شما آمده است را در اختیارش گذاشت و در مرحله بعدی ، تبلیغات برای رفع نیاز خود.

اگر راه رسیدن به مطلب مورد نیاز کاربر را ساده تر کنید ، مطمئن باشید که او بعد از این که خیالش در رابطه با مطلب مورد نیازش راحت شد ، با حوصله بیشتری تبلیغات شما را میبیند و حتما دفعه بعد ، به وبسایت شما سر میزند ، شاید مطالب به درد بخور تری داشته باشید.


پس هیچ وقت هدف بازدید کننده را با هدف خود اشتباه نگیرید . شما نیازمند سود بیشتر هستید و کاربر نیازمند صرف وقت و هزینه کمتر

راه کار‌های پیشنهادی

۱ – بابت تبلیغات هزینه بیشتری بگیرید ، اما تعداد را کم کنید.

۲- اگر در یک پست ثابت محصولات را نمایش میدهید ، میتوانید آن‌ها را در یک قسمت ، اما به صورت تصادفی نمایش دهید.

۳- محصولات دارای بازده را درون وبسایت خود تبلیغ کنید نه هر محصولی را !

۴- سعی کنید کاربران خود را بشناسید ( سن ، جنس ، علایق و ..) و طبق این موارد محصولات را برای آنها به نمایش بگذارید.

منبع: یک ادمین




موضوع : بازاریابی , تبلیغات , آموزش , وبلاگ حرفه ای ,

برچسب ها : تبلیغات در سایت , هزینه تبلیغات , برآورد تبلیغات , تبلیغات , تبلیغات چه تاثیری در بازدید دارد , بازدید و تبلیغات , پخش تبلیغات , تبلیغات رایگان , آگهی , ثبت تبلیغات , تبلیغات در گوگل , تبلیغ رایگان در گوگل , گوگل تبلیغات , گوگل , سایت ثبت آگهی ,
Author : Nima Kaveh
Visit : 157 Time
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 18
کل نظرات : 12
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 61

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 32
بارديد ديروز : 11
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 49
بازديد ماه : 117
بازديد سال : 517
بازديد کلي : 21,538
اطلاعات کاربري

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
من را محبوب کنید

با کليک روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد