loading...
سئو|بازاریابی|اسکریپت|قالب|دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Nima Kaveh بازدید : 183 11 سال پیش نظرات (0)


در بسیاری از سایت‌های سرگرمی‌و یا موسیقی دیده ایم که تبلیغات چندین محصول و یا چندین سایت ، در یک صفحه قرار دارد و برای خواندن مطلب اصلی ، باید ابتدا کلی تبلیغات مشاهده کنیم و به قولی از هفت خوان رستم بگذریم ! .

اولین چیزی که به ذهنتان میاید این است که اینگونه ، کاربران محصولات بیشتری مشاهده میکنند و احتمالا آن‌ها را میخرند . اما کاربران فقط برای خرید آمده اند؟ اگر شما سایت سرگرمی‌یا موسیقی دارید ، باید هدف بازدید کننده از ورود به سایت تان را بدانید . مثلا کاربری ، کلمه دانلود موسیقی ربنا استاد شجریان را جست و جو کرده است و به سایت شما رسیده است . آیا او آمده تا از سایت شما محصولی خریداری کند و یا موسیقی دانلود کند؟ اگر قصد او دانلود این موسیقی است ، پس چرا باید این همه تبلیغات بی مورد ببیند؟ مگر او برای خرید آمده است ؟

با این اوصاف ، به این نتیجه میرسیم که باید برای بازدید کننده ارزش قائل شد و ابتدا آن چیزی را که دوست دارد و به خاطر آن به سایت شما آمده است را در اختیارش گذاشت و در مرحله بعدی ، تبلیغات برای رفع نیاز خود.

اگر راه رسیدن به مطلب مورد نیاز کاربر را ساده تر کنید ، مطمئن باشید که او بعد از این که خیالش در رابطه با مطلب مورد نیازش راحت شد ، با حوصله بیشتری تبلیغات شما را میبیند و حتما دفعه بعد ، به وبسایت شما سر میزند ، شاید مطالب به درد بخور تری داشته باشید.


Nima Kaveh بازدید : 771 11 سال پیش نظرات (0)

کتاب رایگانمقابله با سارقین زمان شامل چه نکاتی است؟ 


 آیا می دانید فرق  افراد موفق و نا موفق در مدیریت زمان است ؟

مهارتهای مدیریت زمان ارثی نیستند بلکه باید آن را بیاموزید

برایان تریسی میگوید :”اگر قادرید رانندگی کنید میتوانید مدیریت زمان را نیز بیاموزید

آیا میخواهید زمان خود را بیشتر برنامه ریزی کنید ؟

 

آیا وقت زیادی برای انجام کارهایتان هدر میدهید  ؟

 

آیا نمیدانید که روز کاری خود را چگونه شروع کنید و ابتدا چه کارهایی را انجام دهید ؟

 

 کافیست فقط  ۱۰ روز به مطالب گفته شده در این کتاب عمل کنید

خواهید دید که نسبت به قبل چقدر کارا تر و موفق تر عمل خواهید کرد. و دیگر وقت زیادی در روز هدر نخواهید داد 

برای دانلود کتاب ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب مراجعه کنید


Nima Kaveh بازدید : 191 11 سال پیش نظرات (0)
 

اشاره:

بازار تجاری جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری، سرزمینی است که باید فتح شود. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت‌رسانی به مشتریان نیست بلکه: تاختن، گول زدن و جنگیدن با رقباست.

بازار تجاری جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری، سرزمینی است که باید فتح شود. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت‌رسانی به مشتریان نیست بلکه: تاختن، گول زدن و جنگیدن با رقباست.
اکنون تغییرات عمده‌ای به‌ وجود آمده و جنگ‌های تجاری بسیاری در سراسر جهان به وقوع پیوسته است. همه کس، در همه جا، وضعیت تجاری رقیب را دنبال می‌کند. این بدان معنی است که: به کارگیری اصول جنگ بازار، از همیشه مهم‌تر شده است. شرکت‌ها باید چگونگی مقابله با رقبا را دانسته، عیب‌هایشان را کشف و از قدرت گرفتن آن‌ها جلوگیری کند.
آن‌ها باید استراتژی صحیحی را دنبال کنند؛ در اینجا تفاوت نمی‌کند که شرکت کوچک، متوسط و بزرگ باشد. باید استراتژی خاصی تدارک دید که با شرایط موجود بتوان در قرن بیست‌و یکم، به فعالیت‌های تجاری ادامه داد. این‌ها آموزش‌هایی است که، در هیچ یک از دانشگاه‌های اقتصاد و تجارت جهان، تدریس نمی‌شود.

اصل قدرت
تاکنون بارها شنیده‌اید که می‌گویند: رسیدن به اوج بسیار آسانتر از ماندن در اوج است. این جمله را فراموش کنید! این یک حساب ساده ریاضی است، که از طرف آن دسته از مردم که به علم اجتماع بیشتر علاقه دارند تا واقعیت‌های دنیای تجارت، گفته می‌شود؛ اما ایستادن در اوج از رسیدن به آن آسانتر است. فرماندهان می‌توانند از اصل برتری قوا امتیاز کسب کنند. هیچ یک از اصول جنگ، اساسی‌تر از اصل برتری قوا نیست. قانون جنگل این است: ماهی بزرگ، ماهی کوچک را می‌خورد و شرکت بزرگ، شرکت کوچک را.

 

Nima Kaveh بازدید : 176 11 سال پیش نظرات (0)

اشاره:

از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که شرکت شما می‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دوبرابر کند.

چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟
 

بررسی کتاب جدید کامرون هرالد: دوبرابر
از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که شرکت شما می‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دوبرابر کند. او نظریه تاکتیکی ویژه‌ای ارائه می‌دهد، استراتژی فریبنده خود برای رشد سودآور با نرخ سالیانه 25 درصد را تشریح می‌کند و مفاهیم شفافی ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌کار گیرید. مطالعه چکیده این کتاب بلندپروازانه و تشویق‌کننده را به مجریان و کارآفرینان کوشا و باانگیزه توصیه می‌کنیم.

تصویر خود را نقاشی کنید
برای دوبرابر کردن فروش و سود خود در عرض سه سال،‌ موفقیت شرکت خود را مجسم کنید. از ورزشکارانی تقلید کنید که از تصویرسازی همراه با جزئیات و تمرکز عمیق برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند. برای دیدن آینده‌ای پرقدرت برای شرکت‌تان از تاکتیک تفکر مثبت «تصویر رنگی» استفاده کنید. در مکانی ساکت و دور از شرکت، فرض کنید به بازدید شرکت بسیار موفق خود در سه‌سال آینده رفته‌اید. سه یا چهار صفحه درباره همه موارد دوروبرتان، مناظر، صداها، فرایندها، کارمندان و نشانه‌های موفقیت بنویسید. 

 

Nima Kaveh بازدید : 302 11 سال پیش نظرات (0)

 

 

اشاره:

معاون بخش جست‌وجوی محصولات شرکت بزرگ گوگل این روزها حسابی خبرساز شده است. مریسا مایر که یکی از اولین کارمندانی است که در غول موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان استخدام شد، حالا به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت رقیب یعنی شرکت یاهو انتخاب و معرفی شده است.



معاون بخش جست‌وجوی محصولات شرکت بزرگ گوگل این روزها حسابی خبرساز شده است. مریسا مایر که یکی از اولین کارمندانی است که در غول موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان استخدام شد، حالا به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت رقیب یعنی شرکت یاهو انتخاب و معرفی شده است.



این اتفاق در حالی رخ داد که شرکت یاهو ماه‌های زیادی درگیر شایعات و خبرهای مربوط به مدرک تحصیلی جعلی مدیر عامل قبلی خودش بود و به دنبال آن نتایج چندان خوبی را در گزارش‌های مالی‌اش به ثبت نرسانده بود. حالا همه منتظرند تا ببینند آینده یاهو با مدیریت مریسا مایر و شیوه‌ها و استراتژی‌های خاص او به کجا می‌رود. در همین راستا وب‌سایت خبری Fast Company به‌تازگی فهرستی از اصول مدیریتی مریسا مایر برای رسیدن به نوآوری و خلاقیت را منتشر کرده است که می‌توانید آنها را در اینجا بخوانید:

 

Nima Kaveh بازدید : 204 11 سال پیش نظرات (0)
بزرگ‌ترین راز بازاریابی اپل فاش شد



فروش محصولات اپل در سراسر جهان سیری صعودی دارد. اپل پول هنگفتی صرف تبلیغ محصولات خود نمی‌کند، اما بهره‌گیری از همهمه رسانه‌ای و اتحاد با هالیوود، مهم‌ترین رمز توفیق این کمپانی در بازارهای جهانی است.

کمپانی اپل به موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای در دنیای تکنولوژی دست یافته و دستاوردهای آن برای بسیاری از رقبا دست‌نیافتنی است؛ محصولات بی‌نظیر اپل که تلفیق معجزه‌آسایی از هنر و قابلیت‌های تکنولوژیکند، چنان در دنیا فراگیر شده‌اند که زندگی و ارتباطات بسیاری از شهروندان کره زمین را هم به‌طور محسوسی تحت تاثیر قرار داده‌اند.
اما بسیاری از مسائل مرتبط با این غول دنیای فناوری در پرده ابهام است و جهان چیز زیادی درباره آنها نمی‌داند.

 

ادامه اخبار را در ادامه مطلب بخوانید

Nima Kaveh بازدید : 255 11 سال پیش نظرات (1)

گوگل

افراد و گروه­های فعال در کسب و کارهای آنلاین، بالا بردن شمار بینندگان یک سایت را برای موفقیت آن در دنیای وب و تجارت آنلاین ضروری می­دانند. این که سایت چه می‌فروشد و چه خدماتی ارائه می‌دهد، چندان مهم نیست؛ بلکه اگر سایتی به دنبال فروش کالا یا خدمات و کسب درآمد یا محبوبیت است، باید بیننده داشته باشد.

تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن در کسب موفقیت در دنیای وب می‌باشد. سایتی که بیننده ندارد، بدون شک مرگی آنلاین را تجربه می‌کند و چه بسیارند سایت­هایی که هر­روزه از چرخه زندگی در وب خارج می­شوند!

مدیران، برنامه ­ریزان و طراحان خبره وب به خوبی می­دانند که فقط طراحی یک وب­سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست، بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب کرد. کاربران وب تنها به دنبال رفع نیازهای خود می­باشند و مجبور نیستند به هر قیمتی که شده، سایت ما را بیابند.

بقیه مقاله در ادامه مطلب بخوانید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,576
  • بازدید کلی : 25,373
  • من را محبوب کنید